top of page
Search
  • Writer's pictureSupport Women Football

Ana Barjaktarović - Intervju

  • Fudbal je počela da trenira sa sedam godina (2009 god.) u FK Sinđelić sa dečacima, a od 2012 do 2018 bila je u ŽFK Crvena Zvezda. Bila je kapiten mlađih kategorija Zvezde i osvajali su u više navrata prvenstvo Srbije u razvojnoj ligi. Od 2018. godine nastupa za ŽFK Sloga iz Zemuna. Igra na poziciji centarfora. Standardni je član reprezentacije Srbije U19 i nastupala je za sve mlađe reprezentativne selekcije do sada...

1. Recite nam nešto o sebi. -- Ja sam Ana Barjaktarović, imam 16 godina i treniram fudbal od svoje sedme godine.Karijeru sam počela 2009. godine u FK Sinđelic gde sam igrala sa dečacima starijim od mene.Nakon tri godine 2012. sam prešla u ŽFK Crvena Zvezda koja je tada formirala mlađe selekcije. 2. Fudbalom ste počeli da se bavite sa sedam godina, počeli ste da trenirate sa dečacima, pa recite nam da li Vam je to pomoglo da očvrsnete ili u nekom drugom smislu ? -- Treninzi i utakmice sa dečacima su mi pomogli da svakodnevno napredujem u tehničkom i fizičkom smislu, jer sam u duelima sa njima morala da ulazim sa mnogo više snage i energije nego sa devojčicama svog uzrasta.

3. 2012 prelazite u Zvezdu i tamo se zadržavate 6 godina, recite nam koji trenutak će Vam zauvek ostati u sećanju? -- U mladjim kategorijama ŽFK Crvena Zvezda bila sam kapiten ekipe i 2017. godine sam debitovala za seniorski tim. Nakon godinu dana sam prešla u ŽFK Sloga iz Zemuna gde i danas nastupam. Cilj mi je da u narednom periodu karijeru nastavim u inostranstvu.Momenat koji će mi zauvek ostati u sećanju je osvajanje prvenstva Srbije u Razvojnoj Ligi, 2015. godine pobedom nad našim najvecim rivalom ŽFK Vojvodina. 4. Da možete da birate skim biste preveli jedan dan i zašto? -- Sa igračima FK Barcelona, jer sam njihov verni navijač. 5. Napomenuli ste da želite da karijeru nastavite u inostranstvu, pa recite nam gde biste želeli da zaigrate i zašto baš tamo? -Želela bih da karijeru nastavim u Španiji, jer mi najviše odgovara njihov stil igre... 6. Kako Vi vidite stanje ženskog fudbala u Srbiji ? -- Ženski fudbal u Srbiji je na zadovoljavajućem nivou, ali je u zaostatku u odnosu na razvijene evropske zemlje zato što se znatno manje ulaže u klubove i razvoj igrača.

7. Šta je to nešto po čemu ste prepoznatljivi? -- Prepoznatljiva sam po igri levom nogom, brzini i duel igri jedan na jedan. 8. Poruka za kraj ? -- Želela bih svim devojkama da poručim da vredno treniraju i ne odustaju od ostvarivanja svojih snova.

Srećno Ana ! Email : womenfootball77@gmail.com #supportwomenfootball

590 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page