top of page
Search
  • Writer's pictureSupport Women Football

Marija Radojičić - Intervju

  • Marija Radojičić ima 27 godina u svojoj dosadašnjoj karijeri nastupala je za : Mašinac (Niš), Napredak (Kruševac), Spartak (Subotica), Neulengbach (Austria), Valur (Island), Sloga Radnički (Zemun) i trenutno nastupa za Fylkir (Island).


1. Recite nam nešto o sebi. -- Ja sam Marija Radojičić imam 27 godina, sa 14 godina sam počela da treniram fudbal. 2. Za početak recite nam odakle ljubav prema fudbalu, i recite nam kako su izgledali vaši prvi fudbalski koraci ? -- Tata je bio fudbaler, i verovatno su geni u pitanju. Uvek sa dečacima na fudbalskom igralištu, tako su počeli moji prvi koraci. A kasnije sam se preselila u Niš, i počela da treniram i igram u Mašincu.

3. Nastupali ste za dosta klubova što u Srbiji što u inostranstvu pa recite nam gde ste se najbolje pokazali i koja je vaša najuspešnija sezona ? -- Ne bih mogla da izaberem najbolji klub, ili najuspešniju sezonu, svaki klub i sezona imaju poseban osećaj. Svaka sezona mi je draga, i ne zaboravlja se.

4. Važan ste "šraf" reprezentacije Srbije, opišite nam Vaš osećaj kada ste prvi put dobili poziv za nacionalni tim. -- Svakako lep osećaj, jer je to nešto najlepše, predstavljati svoju državu.


5. Dosta klubova, dosta bitnih utakmica su iza Vas, pa recite nam koja utakmica će Vam ostati u najboljem, a koja u najgorem sećanju i zašto ? -- Eto neka bude utakmica u Ligi Šampiona, Mašinac-Arsenal 1-3, u kojoj sam sa 17 godina postigla svoj prvi pogodak u ligi šampiona i to protiv velikog kluba. Ne volim da se sećam loših događaja. 6. Ko je Vaš fudbalski idol, i da li ste ga možda upoznali ? -- Cristiano je fudbaler koji je na mene ostavio utisak, ne samo na fudbalskom terenu, već koliko je posvećen fudbalu, čovek mašina. Nisam ga upoznala. 7. I za kraj recite neku poruku koja može da motiviše mlade igračice. -- Sve je moguće. Nikada ne odustajte od svojih snova!


Srećno Marija ! Email : womenfootball77@gmail.com #supportwomenfootball

74 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page