top of page
Search
  • Writer's pictureSupport Women Football

Marija Ilić - Intervju

  • Marija je u nacionalnom dresu za A reprezentaciju do sada odigrala 37 utakmica i postigla 4 gola. Standardna je članica ženske reprezentacije. Fudbalski savez Srbije je proglasio za najbolju srpsku fudbalerku 2014. godine. Do sada ima 9 titula državnog prvaka i 7 titula pobednika kupa, 8 učešća u UEFA ligi šampiona i učešce na Evropskom (u-19). Igrala je za Spartak iz Subotice 9 godina , od februara ove godine je u Kazakstanu , Biik Kazygurt se zove ekipa , učesnici su lige šampiona , i dugogodišnji prvaci lige.


1. Recite nam nešto o sebi. -- Zovem se Marija Ilić, iz Smedereva sam, fudbal sam počela da igram još od malih nogu. U slobodno vreme volim da čitam knjige ili da vreme provodim sa društvom... 2. Koji vremenski period Vam je bio potreban da shvatite da je fudbal ono čime želite da se bavite i da li ste možda trenirali i neki drugi sport ? -- Paralelno sam trenirala košarku I fudbal ,bila sam jednako dobra na oba terena, ali iz nekogog neobjašnjivog razloga sam se odlučila za fudbal. Verovatno je Ljubav prema fudbalu bila jača.


3. Dugo ste branili boje Spartaka, a potom otišli u Kazahstan, pa recite nam da li postoji velika razlika u kvalitetu fudbala u Srbiji i u Kazahstanu ? -- Mislim da nema Velike razlike u kvalitetu fudbala, ali mislim da se više ulaže u razvoj ženskog fudbala ovde nego u Srbiji. Veće interesovanje sponzora,medija... 4. Takodje ste napomenuli da ste i standardna članica ženske reprezentacije Srbije, pa recite nam kakava je po Vama odgovornost nositi dres Srbije ? -- San svakog sportiste je da jednog dana brani boje svoje zemlje,predstavlja veliku odgovornost,jer ne predstavljam samo sebe kao individu ,već moju zemlju sve ljude prijatelje, porodicu...

5. 2014. godine proglašeni ste od strane saveza za najbolju igračicu Srbije što naravno nije mala stvar pored ogromne konkurencije, pa recite nam kako je to priznanje uticalo na Vas? -- Nagrada je pozitivno uticala na mene ,svaki trud rad I zalaganje se na kraju isplati.... 6. I za kraj recite nam koji su vaši planovi za budućnost i gde biste voleli da završite karijeru kad za to dođe vreme ? -- Moja karijera ide uzlaznom putanjom, pa su samim tim i planovi vezani za napredovaje, o tome gde ću završiti karijeru ne razmisljam .

Srećno Marija ! Email : womenfootball77@gmail.com #supportwomenfootball

163 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page