top of page
Search
  • Writer's pictureSupport Women Football

Marija Vuković - Intervju

  • Marija je počela da trenira fudbal sa 11 godina u Požarevcu.Tu je igrala 18 godina i bila kapiten.Od skoro od kako se oformila ženska futsal reprezentacija i tu igra. Ove sezone je potpisala za tim iz Rusije,igra za Ekipu Ryazan Vdv.Potpisala je profesionalni ugovor.

1. Recite nam nešto o sebi. -- Zovem se Marija Vuković. Fudbal igram još od malih nogu..Rođena sam 25.03.1990. U slobodno vreme volim da provodim vreme sa drustvom i da čitam. 2. Opišite nam vaše prve fudbalske korake i odakle ljubav prema fudbalu? -- Ljubav prema fubalu počela je još od malih nogu,praktično od kad znam za sebe. Počela sam sa drugarima iz kraja da igram,posle kada sam se sa 11 godina preselila u Požarevac,tada i počinje strast koja i dan danas traje.. 3. Sa 11 godina krećete da trenirate fudbal u ŽFK Požarevac i tamo se zadržavate 18 godina, da li ste imali ponude da pređete u neki drugi klub u Srbiji i koja je Vaša najuspešnija sezona za tih 18 godina? -- Da sa 11 godina sam počela u Požarevcu da treniram.Posle sam preuzela i kapitensku traku.. Pa jesam imala sam ponude iz Inostranstva,takođe i iz Srbije...Ali sam tek sada odlučila da dođem u Rusiju i zaigram za Ryazan Vdv. Moja najuspešnija sezona je bila 2017 god. Kada sam bila prvi strelac Lige. Postigla sam 29.gola

4. Da ste Vi glavni za ženski fudbal šta biste promenili? -- Pa više bih ulagala u infarstukturu.Medijski bi bilo više propraćeno,i trudila bih se da se stalno održavaju kampovi jer smatram da u Srbiji ima dosta talentovanih devojčica. 5. Dugogodišnji ste član reprezentacije Srbije pa recite nam kako Vi vidite našu reprezentaciju i da li imamo kvalitet za neki veliki uspeh? -- Da.Dugo sam član reprezentacije.Smatram da imamo odličan tim i tu je kvalitet neosporan. Uskoro počinjemo kvalifikacije za Evropsko prvenstvo..Nije nam laka grupa tu je Francuska,Austrija,ali ja mislim da možemo uz veru, rad i trud da pokažemo da vredimo i kvalifikujemo se što je san svake od nas.

6. Ove sezone prelazite u Rusiju i potpisujete profesionalni ugovor, kako je to uticalo na Vas i koliko Vam znači taj korak napred u karijeri? -- Pa da.Već sam se uklopila u ekipu.Postigla u tri utakmice pet gola,i mislim da je to dobar početak u novoj sredini. Ostaje mi da nastavim dobro da radim i mislim da ce rezultati sami doći.

7. Poruka za kraj. -- Pa želim da se zahvalim svima na podršci to mi daje vetar u leđa. I da nikada ne odustajete od svojih snova!

Srećno Marija ! Email : womenfootball77@gmail.com #supportwomenfootball

269 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page